Videon :P

Nemen HEEEEJ!

Hur mår alla?

Okej jag har lovat och lägga ut videon, MEN de är nt mina de är från olika personer..!

Okej Kolla jag var i stockholm i torsdag med lara och klassen, sen satt vi i en park... Haha då kom en duva... Haha jag börja ge den muffins den kom fram hela tiden... Sen när jag kollar ner ( jag satt på en sten tror jag de va) När jag kollar ner så ser jag att duvan står där, haha så jag börjar leka me den.. Sen från ingenstans Så börja jag kalla den REbound! haha, så jag har fått en ny bästavän.. Den heter Duvan-REbound! iaf.. jag har filmart vet inte om jag ska lägga ut den hahah :)

------------

Nu ska jag lägga upp videon..

-----------

Kommer ni ihåg när Eddie & Rabih var på premiären av Gröna LUND?
Haha, jag hitta en video där Eddie sitter och prata sen några secunder eefter ser man Rabih åka Tuff Tuff Tåget med ett litet BARN, Såå Sööt :)



----------

Sen i Lördags så var de i Cafe Opera & RixFm Festivalen!
Jag  Kunde inte gåå...

Här kommer några videon :) ( INTE MINA)

( HURRICANE )



( NOT HELPLESS )



------------

Café Opera!  ( Inte Mina Heller )

( Not Helpless )




OMG Sen!!!
Kolla I FRDAGS!! Så hade vi MUSIK!!!
Sen vi Sjöng olika LÅTAR!!!!
SEN JAG BA TILL MIN LÄRARE HARU INTE NÅGRA BÄTTRE LÅTAR??
Sen han ba Jag vet typ vad ni gillar!1 Jag aa vadddå?
han ba vänta Sen han satt på Apologize!!

Sen samma kväll Sjöng Rabih & Eddie på Apologize... OMG!!!

Vilket sammanträffande!!!

Sen sjöng de Break You´re Heart OMG jag satt i bilen och lyssna på Den!!!!

Apologize / Break you´re heart!!





Såå SÖTA!!!!

De Som missat Sommarkrysset!!

Här Jag lägger uppde!!


OMG SÅÅ SÖTA!! HAHA!!
SER PARISA & EMELIE OCH DE ? SÅ SÖTA!! <3

Och sen En Video ( Den har EMELIE FILMAT!! )
Varför fick inte Emelie & Parisa Åka Me DE?



OMG VAR RABIH SÅÅ RÄDD? HAHA!
PARISA SÅÅ SÖÖT! HAHAH RABIH OM DE HÄNDER NGT SÅ KOMMER JAG FÅNGA DIG :p SÅÅ SÖÖT!

OKEJ NU KOMMER DET BILDER SEN MÅSTE JAG VERKLIGEN DRA TILL SKOLAN!!











  




oKEJ NU MÅSTE JAG DRRAAA VII HÖÖRS / D


Kommentarer
Postat av: Ninorta

ååh så sööta ,, finns int sötare! :D§

2010-05-24 @ 19:56:21
URL: http://http://reboundlovers.blogg.se/
Postat av: Miss.Jazaz

Varför grät Emelie när hon filmade??

2010-06-01 @ 07:50:18
Postat av: Dian

Typ jag venne exakt, typ för att hon ville åka me de.. Sen att de som van inte var riktiga reboundfans.. sen kanske för att hon och parisa alltid gråter när de träffa rebound :)

2010-06-01 @ 08:14:40
URL: http://reboundfans.blogg.se/
Postat av: loverabihjaber@bdb

Jag har tagit den bilden på Eddie som är på Media Markt :D h6

2010-06-21 @ 10:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0