Svaren!

Heej Alla kanske sett Svaren som Rabih svarat på sin frågestund :)
 Men iaf.. här kommer svaren!!!

Det första du fick av ett fan?

Det var nog en kram! :) hehe men ni menar säkert någon pryl, och det var faktiskt en nalle som höll i ett hjärta! Tack för den!

Vad föredrar du? att man skriker och bara gråter och kramar dej när de ser dej, eller är lugna och snackar med dej och ger dej 100 kramar medans för de älskar dej så mkt?

Så söt fråga! Ni får absolut göra som ni vill. är det på en spelning så får ni såklart göra som ni vill, blir såklart motiverad när jag hör er! Är det mitt på stan så kanske vi ska ta det lite lugnare :)

Vad gillar du mest för libanesisk maträtt? (svara så ber jag mamma skicka maten HAHAH)

Haha! Det är nog Tabboule, för er som inte vet vad det är, så är det en österländsk sallad som är lite syrlig, underbart god!

Kan du och Eddie prata om allt?

Absolut! Vi är så pass bra vänner nu så både jag och han kan berätta allting till den andra!

Vad tänker du när du ser alla kommentarer?

Era kommentarer ger mig motivation, självsäkerhet, självförtroende samt en otrolig peppning! Det betyder jätte mycket att få gå in och läsa allas kommentarer! Ni är underbara!

Kan du svara på hur man gör för att få självförtroendet att fatta att man verkligen kan något, som du?

Kom ihåg att alltid tro på dig själv, för ingen kommer att göra det åt dig om inte du gör det! Så bestäm dig för vad du vill göra, vad än det är! Och så går du in för det 100 %! Man ska ha gränser och veta sitt värde, men samtidigt ha fötterna på jorden och vara riktigt ödmjuk! För det kommer man längst på!

Vilken låt är din ABSOLUTA favorit någonsin ?

Svår fråga där! Men just nu så lyssnar jag mycket på Jay Sean, Jason Derulo, Ne-Yo och såklart Chris Brown m.m. Men den låt som jag har det starkaste minnet av, som jag förr i tiden kunde lyssna på i flera veckor i sträck, en låt som jag aldrig kommer glömma. Det är nog Usher - Burn

Hur visste du att det var jag på Torp? Jag hann ju inte säga mitt namn förrän du skrev det själv (vilket är det gulligaste ever!!) :) Kände du igen mig direkt? :)

Rabih vet allt! ;) haha, nej men jag brukar ju läsa era kommentarer och ser ju då på bilderna vilka ni är, och ibland så träffar jag rätt :)

Är du fortfarande singel?

Ja! Det är ganska skönt att kunna lägga all fokus på det jag drömt om så länge! Sedan så vet man inte vad som händer!

vilket språk brukar du snacka med din mamma, familj? arabiska eller svenska?

Jag säger Hej!, dom säger Marhaba! Haha, det är nog lite gott och blandat.

Har du någon syster?

Ja, en underbar sådan! Hon heter Zena!

Läser du bloggarna om dig?

Jag brukar faktiskt ofta vara inne och läsa diverse bloggar osv, och det är naturligtvis hur smickrande som helst att då och då gå in på någon blogg och se en bild eller något annat om en själv.

När ska du göra en offentlig facebook?

Eftersom jag lovade att göra en Facebook där jag lovade att acceptera er alla som vänner, men inte gjort ännu. Så lovar jag nu att ni kan gå och besöka Rabih Jaber Privat, och adda mig som vän, så ska jag Acceptera.. Och för er som inte vet, så måste ni veta att det är den enda Fb:n som jag har, de andra personer som heter Rabih Jaber är inte jag :)

Var ser du dig själv om tio år ?

Tänk om man kunde se i framtiden, Men om jag får drömma... Nee, så länge man är frisk och får göra det man älskar så kan jag befinna mig i källaren om det nu skulle behövas! :) haha!

Skulle du kunna anordna en tävling där fansen kan få vinna en samtal med dig?

Håll utkik här på hemsidan! Man vet aldrig vad som dyker upp! :)

Är det lagligt att vara så söt som du är?

Sist fick jag 500 Kronor i böter! Så nu försöker jag ofta gömma mig bakom ett par solglasögon eller så! Haha, ni är underbara!!!


Hahahahaha, sista Svaret är Bäst AHAHAHAHAH <3

Hoppas alla mår braa kan inte blogga så mkt ska till min moster snart :)

Alla ringer Rixfm idag kl 18:00, Telnummer 0200212212. RÖSTAA PÅ REBOUND! Samtalet är gratis <3

Måste draa, / D


Kommentarer
Postat av: S A N E L A

BÄSTA HAHAHAHA <3

Min fråga om Facebook kom med :) Min enda fråga var det faktiskt! :D

ÄLSKAR DIN BLOGG <3

2010-05-13 @ 18:43:35
URL: http://loverebound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0