Heeeeeeej! Det var länge sen!!!

Heeej Jag har saknat er!! <3

Förlåt förlåt förlåt att jag inte bloggat, Jag är helt upptagen jag lovar ska berätta lite om veckan kommer Massa Videon :)

Onsdag :

I  Onsdags så träffa jag REbound!! Yeeeeeey!! Skiit Söta Var de <3
Och jag sååg Devin & Elaf oxå.. De var sååå Gulliga! <3
När vi kom fram till
Täby Så träffa jag & Lara, Parisa, Emelie & Caroline de va skiit roligt och va med de!
Jag gav ett halsband till Rabih, Hoppas han gilla den ::D
Hahaa, På slutet när de skulle gå så sprang vi efter de och börja hejja på Låten " Hurricane" Som jag tycker är bästa låten Hittills! <3



Och här är en video då jag var uppe på scen, Förlåt min lilla syrra är fett irriterande hon pratar på Kurdiska!
Förlåt man kanske inte höör men jag försökte göra de bästa, några ville juuh att jag  skulle filma :)



Torsdag :

I torsdags så kom Eddie Ur garderoben!
Skiit modigt av hnm <3 Jag är Super Stolt över honom!
Eddie om du ser det Häär! Jag kommer stötta dej till 100%!
Vi Fans kommer alltid vara vid din sida!



Och sen på kvällen så var de med i lilla Aktuellt! Där de gjorde en REbound-Burgare!!



Fredag :
I Fredags så var jag på Tivoli Som lara Prata om :D
Har ingen röst kvar ska jag säga, skrikit så mycket!!

Och Eddie hade frågestund på Bloggen :)
Här kommer svaren :)

Skulle du kunna tänka dig att sjunga med Darin (och Rabih då), tillsammans?

-Ja, det vore en stor dröm för både mig och Rabih.

Brukar du läsa fansens bloggar om dig ?

-Ja, jag brukar gå in på era länkar och kolla runt :)

när släpps Not Helpless ut?

-Not Helpless släpps under sommaren eller senare under sommaren.

Britney Spears eller Lady Ga Ga?

Britney, för att jag har sett upp till henne sen jag var 9 år gammal.

Har du körkort?

Tyvärr inte än, men jag ska skaffa det väldigt snart.

vad brukar du laga för mat , asiatiskt eller?

Jag brukar faktiskt laga alla sorters mat, från asiatiskt till indisk till vanlig husmanskost. Kollar ofta på recept.nu och lagar något som känns rätt.

Bor du och din sambo fortfarande ihop?

Ja, det gör vi! :)

 Eddie , jag har frågat detta flera gånger men har ej fått svar. Kan inte du komma till haninge, du bor ändå där och vi i haninge älskar dig jättemycket och vi alla tycker att du borde ha nån konser för oss i haninge. Jag själv jobbar inne i haninge centrum så jag kan ordna något och prata med de som har hand om sånt i haninge, och vi kan fixa så att du och Rabih kan ha konser i haninge centrum ! Tro mig alla fansen i Haninge skulle bli asglada att se dig där på scenen ;)

Jag vill jättegärna uppträda på hemmaplan någongång men jag har aldrig fått någon förfrågan från haninge. Såfort jag får det så händer det!

När Kommer Ni Komma Till Göteborg?<3

Väldigt väldigt snart!

skulle du och rabih tänka er och vara med i melodifestivalen någon gång ?

Ja, det skulle vara en dröm för oss båda - bara om vi får en bra låt så!



Lördag :
Igår så var jag på Fest, Ganska roligt faktiskt, Skratta hela tiden!
Hahaa en man skulle gå sen servitrisen kom framför hnm då snubbla mannen, Asså om ni skulle sett ni skulle skrattat!



Jaaah Men Vi höörs Dåå <3 / D

" WE CAN SWEEP THE FLOORS LIKE A HURRICANE " <3

update:
Rösta gärna på mina Mixar av Hurricane :)


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0