Förlåt....

Heej!

Asså det är jätte svårt och komma in på blogg.se. Det har varit ngt fel för jag kunde inte komma in :P

Iaf.. I Lördags träffa jag REbound!!!!!
Asså omg såå sööta <3
Jag döör för de <3

Idag har jag inte skola.. Yaay, Hahah jag hade skola i Lördags innan jag träffa Rabih & Eddie <3
Sen är jag ledig imorrn och på Fredag ... <3

Jag vet inte vad jag ska skriva om faktiskt....

Eller jooh, Rabih & Eddie Ligger etta på DigilistanSveriges topplista, Sen så är De Veckans Smash Hit på Nrj!

Det händer mycket med de Just NU!
Men de  förtjänar de.. De har Jobbat hårt för det häär :)

JAG KOMMER STÖTTA DE LIVET UT. <3
HOPPAS ALLA ANDRA FANS OCKSÅ GÖR DET!

Jag har lärt mig något.. "man ska jobba hårt för det man vill ha" Och det har verkligen Eddie & Rabih Gjort!!

Jag ska ge er ett tips :)

Kolla In Devin´s Blogg. Super sköön kille <3

http://devin.nu/

Ajaa, Vi höörs, <3 / D

Bjuder på en bild :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0