CHA CHA BLOGGEN SOLEN STEKER LIVET LEKER <3

Shuee alla<3 Haha drev med rubriken :D
Har vart och träffat REbound den 28/5 tillsammans med Dian och där träffade vi Parisa, Emelie och Caroline vi hade skiiiiit roligt!<3 orkar inte berätta så mycket men jag lägger upp bilder när jag kommer hem<3 Jag gav Rabih och Eddie Michael jackson kort de älskade de :D de ba aww ge mig en kram :D jag köpte afficsh och singel som jag fick singnerad vi va skiit länge uppe på scenen tills vakterna tog ner oss hahah :D<3 Seeen sååg vi DEVIN ocksåååå med elaf :D skiiiiit söta var de :D<3 HAHA bäst var när vakterna tog rabih och eddie alla började följa efter de och sjunga deras låt :D<3333
Fett sköön dag :D<3

Och igår var jag på TIVOLI tillsammans med Dian, Dalia, Vinwar och Mina walla skiit sköna jag och Dian var i skreek ''WE CAN SWEEP THE FLOORS LIKE A HURRICANE'' hahahah och skrek REBOUNDMUSIC.SE hahah vi åkte virvelvind ni vet de som folk tar fart på dig vi baa HURRICANE till de så de skulle ta fart på oss hahah de garva och tog skit mycket fart på oss sen när vi åkte jumping vi snurrade vi runt våra händer LIKE A HURRICANE hhahah walla bäst!<3

ÄLSKAR REBOUND<333

Lyssna gärna på remixen jag gjorde av Hurricane den blev inte så bra men endå<3¨


Såå söta<3



 

                                                                                                             


                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0