Äggning! Födelsedag! TACK!

Heej!

Idag så blev jag äggad. haha inte roligt råka bli lite för arg..! Srry :)
 Men jag var inte alls beredd.

iaf.. Hur mår Alla?

IMORGON  FYLLER JAG ÅR !!!! YAY!!!

Tack alla som grattat de betyder oerhört mycket :) Älskar ER <3

Har inte så mycke och skriva..
Imorgon ska jag till skansen med skolan :)
Har kameran med mej så de blir många bilder.. <3

Förresten KOLLA IN devins Blogg, hah skrattar bara jag kollar in.. www.devin.nu
Den bloggen kollar jag in VARJE DAG!

Bara jag tänder datorn så är de tre flikar som öppnas direkt.. www.reboundmusic.se , www.facebook.com & www.devin.nu Såklart :)

Bjuder på en bild känns så länge sen jag la in bilder :)

 

Den har faktiskt vår EGNA LARA gjort!

Okej ska draa nu många släktingar ringer och grattar och de bara jag hemma, så de bara jag som måste svara..
ajaa, Men Vi Höörs <3 / D


Kommentarer
Postat av: Donija

fin blogg du har gumman <3

2010-05-19 @ 20:24:30
URL: http://danydost.blogg.se/
Postat av: Diaan

Tack!

Din är Också Jätte Fin!! <3

2010-05-20 @ 06:58:52
URL: http://reboundfans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0