Kungsträdgården!

Hej för att jag lova att berätta om i måndags.. så berättar jag nu.. men jag förkortar de lite...

Vi kommer till stockholm.... så ser jag en scen.. Ringer upp lara som sitter i andra bilen...
Jag : Lara, de den där scenen de ska sjunga på, dee alice på den nu....
Lara : Nej, de inte den!!
Jag : Joooo,
Lara : Har du en hjärna eller?
Jag : Ja?
Lara, Kan du tänka eller? De den där borta där de står LOVE 2010..
Jag : okej som du vill..
....
Vi kommer fram till scenen..
Parisa.. ringer .. lara..
P : Vart e ni??
L: Vid scenen?
P : Men jag e oxåå vid scenen vart e ni?
L : Vinka!!
P *Vinkar *
Jag : Jag sa juu de andra scenen...
Jag & L Springer till andra  scenen...

.....

Vi träffar Parisa, Yasamin, Ebba däär haha kramkalas blev de :)
...
Sen går vi bakom scenen för att vänta på att rebound ska komma...

De kommer två bilar en vit och en svart... de kör sakta...
Vi satt ner på marken ( Jag & Ebba)
de andra stog..
Jag : Tänk om de va i en av bilarna Tänk, vad skulle vi gjort?
P : aa..?
Typ parisa eller yasamin gick fram till fönstret... hon ba de ngn me keps.. samma secund ser jag rabihs fötter gå ut haha,, jag ba OMMGGGG RABIH!!!!!!!!!!!!
Parisa :Rabiiiiiiiih
alla skriker hahah...
Sen EDDDDIIIIIEEEEEE!!!!!!
Sen parisa skulle få en kram  av rabih , men vakten knuffa bort henne...

Så sitter vi och väntar där jag tog tusen bilder på bilen men ngra av bilderna e hos lara...

Sen så väntar vi och väntar och väntar.... sen kommer min lilla syrra...
S : Hallo?
Jag ; vad vill du?
S : Varför står ni häär?
Jag : Varför`?
S : Man kan se rabih och de bakifrån, bakomscenen?
Jag : OMG!!!
*jag springer dit*
Ser Sara Varga, deras DJ :)
Så hör jag typ rabih eller eddie prata..
springer tbx.... tar me mej hela gänget så står vi däär... hahah
men de kom aldrig man ba hörde deras röster-..
vi springer tillbaks till scenen..
vi står där så börjar vi skrika igen, parisa e ledare haha..
P : Ge mej ett R"!!!!!!
Alla : R!!!
P : E
Alla : E
P : Ge mej ett B
Alla : B

P : ge mej ett O
Alla : O
p: Ge mej ett U
Alla U
P : ge mej ett N
Alla N
P ge mej ett D
Alla D
P : va blir deett???
ALLA : REBOUND!!!!!!!!!!

Sen hitta vi på ramsor...

parisa : Vad ska de spela??
Alla : De ska spela HURRICANE!!!!
P : När?
Alla : NU!!
P : När?
Alla NU!!!
P: När, när när??
Alla: NU,NU,NU!!!!!

haha de va såå kul
så sitter parisa och skriker fortfarande så hör jag ett skrik typ... Jag ba HÅÅLKÄFTEN!!!!
alla blev tysta.. Jag : Rabih skriker!!!!!
hahah alla blev galna sen jag ba nuuu igen jag hör de....
Sen hörde jag Eddie!!
Sen visar rabih ansiktet bakom scenen.. allla börja skrika....
Sen står han därbakom och kommer inte fram hahah :)
Jag ba : Kom fram dååååå
Rabih skriker : Heej alla Stockholmare typ eller HEEEJ Kungsträdgården!!
sen alla blev galna..
efter en stund kommer de fram.. sjunger i 40 min...
Sen ska de signera...
VI går bakom scen och väntar på de...
Vakten :  de har redan gått..
Vi . Nej vi har stått här skiit länge..
Vakten . jooo de har gått,
Vi nej..
Vakten : gå till andra sidan... de e där..
vi står där. ingen kommer vi går tbx
Vi : nej du försöker lura oss,
Vakten : Nej"?
Jag och parisa sspringer runt...
Jjag & PArisa...  Rabih!!! Edddie!!! vi ser de där borta....
Alla springer....
HEEJ RABIH & EDDIE!!!
E & R : Heej!!
Vi går efter dee!!!
Sen sätter dej sej i tältet vi står där...
Sen går vi till ledet!
Står där sen är de vår tur..
Ebba & Yasamin går upp till de först..
Sen lara...
Sen Jag :)
Jag : He...
R:De dian visst?
Jag : aa :)
R : heej!
e . Heej!
Jag : Hej!
Vissar jag flaggan & Artiklarna... de signerar..
Sen kramar jag båda...
sen tar vi kort.. de vaa såå söööötA!!!!!!
Sen kramar jag de igen...
Hej dååå!!
Sen går parisa upp till de..
....
Sen ska de tillbaks... vi går efter de...
De går in i tältet igen ....
Jag och ebba satt oss vid Bilen Vi CAMPA hahah :)
sen ser jag lara hoppa....
Hon ba Eddie, Rabih!!!
Alla hoppa upp och hoppade där...
P : Caroline hälsar..
E : Va?
Caroline hälsar :
E  Va?
Alla caroline hääälsar!!!!
E : Hälsa tbx
E & R Skrattar bakom scen!
hahah vi hoppar sen alla skrek kani hälsar....
sen ngra till hahah :)
sen kommer de ut.. Vaktena börja göra Mission impossible... Vakterna börja skrika neej neej... de håller alla sidor vid bilen
hah vi blev som frågetecken?
Sen sitter de i bilen...
Vi sitter och bankar på fönstret.. sen åkte de iväääg...
vi sprang efter men de hade åkt hhah :9

Jaa de va typ allt...
ngra bilder kommer snart :)

Hahah hoppas de va braa? Vii höörs ///// DIAN""!!!






Kommentarer
Postat av: S A N E L A

omg fan vad söt dian! allihopa! ahah önskar att jag också bodde i sthlm -.-'

skitsöta alla tre på bilden! <3

2010-06-19 @ 11:29:18
URL: http://loverebound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0