I would be lost without you guys!<3

Shuee alla!<3 Länge sen det var jag blöögga haha :D<3 Men nu börjar jag igen!
Som ni redan vet så ska Eddie resa till Milano nu på Torsdag! Hoppas han får det bra där!<3
Och Rabih får stanna kvar här i sverige, och gå på 2 andra spelningar utan Eddie. På fredag ska han till ställe som heter Jägersbo och på Lördag till Schlaggerklubben i Malmö, Och jag hoppas att alla tar den chansen att träffa honom där!<3 För jag SAKNAR HONOOOOM :(<3 Men om 12 dagar träffar jag REBOUND yaaaay :O<333
Längtar soom faan<3

I Lördags träffa jag Darin tillsammans med Diaan och Vinwar skit gullig kurdii haha jag snacka kurdiska med han. 
Fick mig att tänka på R o E<333
HAHAH och i slutet när de tog bort scenen sen var det en man där jag ba är de du som fixar hit artister och sånt han ba nej ja ba vet du vem det är han ba ja det är väl hon som är chef här ja ba aha kommer det flera atrister hit han ba vet inte så vi får väl se vilka som kommer hit nästa gång ja ba REBOUND han ba jaa kanske sen ja ba KÄNNER DU DE han ba garva och sa nej ja ba jaha :( HAAHAHA<3



Seeen har rabih lagt upp en SKIIIT gullig bild assssååå jag dööör sååå fucking sööt<3




You're my Honeybunch, SugarplumPumpy-umpy-umpkin, You're my Sweetie PieYou're my Cuppycake, GumdropSnoogums-Boogums, You're the Apple of my EyeAnd I love you so and I want you to knowThat I'll always be right hereAnd I love to sing sweet songs to youBecause you are so dear<3
HAHAHA den där låten :D<3






                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Kani

HAHAHHA så skön du är(L)

Love u bruden!

2010-06-01 @ 18:58:10
URL: http://loverabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0