Hellluu! x´D

Hej!

Nu är Eddie & Rabih framme typ...
Jag saknar de.. men ska träffa de om 5 dagar!!!!


Jag har igentligen inget och skriva... DE va bara det :)

Kolla in världens bästa blogg.. www.devin.nu
Kryaa på Dej DEVIN!! <3

Bjuder på ngra bilder :










SER NI BILDERNA DE TVÅ LÄNGST UPP E NT MINA... MEN DEN DÄR DE STÅR " I <3 REBOUND" GJORDE JAG FÖR NÅGRA VECKOR SEN.. <3

HAR NI MÄRKT HUR SVÅR EDDIE AUTOGRAF ÄR?
DE ÄNDA JAG FATTAR ELLER FÖRSTÅR VAD DE STÅR ÄR E SEN ETT HJÄRTA NÅGONSTANS I MITTEN SEN EN SMILE!
HAHA RABIHS E LITE LÄTTARE MEN ÄNDÅ SVÅR :)

BÅDA HAR SKIIT FINA AUTOGRAFER <33

JAG MÅSTE DRAA FÖR ATT FIXA MIG VI HÖÖÖRS <3 / D "LOVE YOUU"


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice pics (A)

2010-06-13 @ 13:59:52
URL: http://ldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0