Eddie, Rabih, Emelie, Parisa, Devin!

Heej!'

Som nästan alla vet så är Eddie tillbaka!!!! YAY!!
sakna hnm såå mkt! <3
Och sen är Rabih Oxxå Tilbaxs, Wohooo!!
Haha iaf.. Igår så får jag ett sms av sheila OMG ÄR RABIH TILBAKS I STOCKHOLM?
OMG JAG SÅG HONOM ÅKA VILDAMUSEN MED OMAR!!!
Sen hon leta efter dem men de hade stuckit...
Sen efter en stund så fåår jag ett till sms...
Omg!! Jag satt i bilen sen sa Min syster KOLLA KOLLA!! DET ÄR RABIH!!
Haha då åker Parisa & Emelie dit.. Och träffar hnm :)
Så Sööta!!
Såg bilderna såå gulliga :)
_________________

Okej 
Idag åker de Till Frankrike!!!!! WOHOOO!!
Lycka Till Killar!!!!! <3
De berättar inte vad de ska göra där..
Jag tror på 3 saker..
1. Skivkontrakt...
2. Video till Hurricane eller ngn annan låt :)
3. Rabih & Eddie ska sjunga med ngn annan artist i Frankrike?.. <3

Hoppas på ngn av de :) <3

________________

Devin är Sjuk :'(

Kryaa på dig, DEVV!! <3

Ni har inte höört detta från mej! Okej? ( Så ni bara vet Lara E Sjuk i huvvet! :) jAG VET DE E SORLIGT men de e såå de e, Hon har blivit ännu sjukare nu när hon vet att Devin e sjuk... Vi sitter ute.. Hon pallar inte göra ngt.. plötsligt skriker hon DEVIN KRYAA PÅ DEEEJ!,
Jaa där fick ni höra sanningen :)

Men berätta INTE att jag sa de :) <3
Hehe...

Bjuder på en eller två biler :)





Såå SÖTA Eller Hur? Har jag rätt ? <3

Vi hörs!! / D "Love YOU"


Kommentarer
Postat av: Madelene Pettersson

Hej!!!!



Jag undrar om detta är sant: Är det sant att anagina och eddie och Rabih ska göra en grupp eller är det falskt????

2010-06-10 @ 13:23:54
Postat av: Lara

Falskt!

2010-06-16 @ 15:07:36
URL: http://reboundfans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0