Blogg Koma, Pause!

Hej Alla!

Förlåt för att jag eller lara inte bloggat :(
Men JAG har verkligen inte kunnat asso, de har hänt mycket grejer runt mitt liv så jag kommer ta en pause från allt i ngra dagar, Kommer inte kommentera REbound bloggen, inte skriva inlägg på denna blogg, Kommer nästan inte sitta vid datorn i ngra dagar,
------

Iaf ska skriva ett sista inlägg tillsvidare...


Rabih ska ju åka till LIBANON Imorrn :9
Han förtjänar faktiskt Semester, Så han kommer bort från allt stress och ba slappnar av Så nu ÖNSKAR VI ALLLA HNM EN TREVLIG RESA :)

Eddie hade ju frågestund, så han ska svara på de när han får tid :)
Och Rabih har en frågestund pågång nu.  Så de bara och fråga på.


Nu så bjuder jag på en bild :



Det här är från Rix'FM I VÄSTERÅS :)


Vi HÖRS  / D


Kommentarer
Postat av: neli

va kul att du träffat dem hihi.

såg att du kommenterade på olle hedbergs hemsida.. erkänn han är grym? :D

kram

2010-09-26 @ 23:59:22
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0