Vår Första BloggInlägg Här.

Heej!


Vårt Första Blogginlägg Här.
Jag (Dian) Hade en Blogg innan Men Rabih & Eddie Blev juuh REbound..
Aah då bestämmde Vi Oss ( Jag & Lara) Att göra En Blogg Om de :)

Headern.

Vi Har Denna Header Till Vidare Då Lara kommer Tillbaks, För nu är hon i London :)

REbound.

Rabih & Eddie Blev Juuh REbound, De Blev jag Jätte Glad över.
Men jag visste från början att de skulle bli så :)

Hurricane.

REbounds Första Singel Släpps ju Digitalt om 3 Dagar.
Och Finns i Butik Om 5 Dagar, Längtar Verkligen ♥
Tidigt Idag Så fick Alla fansen en Överraskning, Jag dog när jag såg den
De är Bl.a Behind The Scenes & en Snutt av låten Hurricane.
Låten är Verkligen Jätte Braa







Ja Jag inget Mer och Säga...
Återkommer Senare / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0