Heej Alla Söta ♥

Heej!

Mår ni bra?
Som alla vet så missa Rabih sitt tåg igår :(
 Men han tog sin egen bil och körde från Lycksele till Stockholm så ha inte skulle missa Min Stora Dag, I Göteborg :) 
Jag är säker på att alla de sjuka barnen kommer bli jätte glada när de ser REbound :)
Jag vet inte vad jag ska prata om mer... Eller Jooh igår kom en till video, Där Eddie & Rabih tacka alla som hjälpt de med allt :)
Och så kom de en till lite bit av låten :)
Och en grej till.. Några underbara fans har också olika bloggar om REbound brukar prata med de då och då.
Parisas Blogg,  Asses Blogg,  Kanis Blogg , Sanelas Blogg!  
Förlåt om jag inte har er blogg med, Men jag kan inte alla blogg namnen de är dessa jag kom på nyss :)
Om du vill att jag ska länka till din blogg skriv in din Bloggs Namn :)

Skriver mer Senare / D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0