BloggKoma!

Hahaa, Heeej Allla Hur Mååår ni?

Jag mår SkIt! Just NU! Hahaa, men de så där.. hänt mycke på sistone.. <3
Hoppas ni mår braa <3 Saknat och skriva här men jag varit skiit upptagen förlåt för mitt ordföråd :P
Som sagt Jag & Lara Ska Täffa REbound den 8 Maj, JAAAH! ni hörde rätt :)
Vi ska träffa REbound den 8 Maj :P
Shiit va jag saknat de!!! Rabih träffa jag den 26/03-10 med Lara, Emelie & Parisa <3
Och Eddie... Man kan inte räkna hur länge sen de vaah <3
Asså mitt hjärta.. Dunkar skiit snabbt venne Vf :P
Men ni som vill träffa REbound den 8 Maj Här kommer INFO ::)
Det här står på en sida...

Välkommen till 5-års jubileum för Söderandans Dag de 8 maj 12-16.00 på Medborgarplatsen samt i Fatbursparken och Björns trädgård!

Dagen håller just nu på att ta form och i år satsar vi extra.
Invigningstalare på Söderandans Dag är justitieminister Beatrice Ask. Mängder av medlemmar/utställare berättar om sitt brottsförebyggande och trygghetsskapande arbete.
Dessutom upplevelser för både mun och öra som till exempel ett artistuppbåd bestående av bröderna Rongedal och Rigo med kör från körslaget, Neo och Linda Pritchard från årets melodifestival samt Rebound bestående av Rabih Jaber och Eddie Razaz från Idol 2009.

Till detta kommer mängder av ungdomsband, sångare och dansare med flera  att underhålla på våra fem olika scenplatser runt Medborgarplatsen.

Fullständigt program delas ut till hushållen i innerstaden den 1 maj genom Direktpress tidningar: Glöm inte att läsa Söderandans tidning som kommer med Direktpresstidningen till innerstadens hushåll den 8 maj

Hoppas ni hare braa,  Vi kanske sees <3 Byee ska prata med några från Kurdistan <3 / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0