Tjaabbaaloooo!! Hahaa <3

Heej!

Hur mår alla?

Jag kunde inte blogga igår för att från morgonen tills typ kl 12 så hållde jag och Parisa och göra en grupp på FB.
Jag vill att alla blir medlem där :)
Den heter " Vi Som Väntar På Att REbound Får Skivkontrakt I USA "
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=110668195643741

Och sen efter det fixa jag mig för att sen gå på fest :)

Igår så var Eddie & Rabih i GÖTEBORG eller de kanske är där fortfarande... <3
OMG OMG! 
Såg ni att Rabih hade sett min video?
Han länka den oxååå :D 
YAY!!

 
Man kan inte see på bilden men ändåå :)

JAG E SÅÅÅ GLAD!!! <3

Hoppas ni gilla videon :)



Förresten så ska Eddie ha Frågestund IDAG! Hållutkick :D

Ska försöka hitta på några frågor :) Ha de braa / D


Kommentarer
Postat av: Linnea

kul att han länka din video :) den va jätte fin! :)

2010-05-16 @ 11:46:53
URL: http://linneaholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0