Såå Sööt, <3

Heej sötaste!!!!!!

Asså gör ett inlägg snabbt, Imorgon Bitti Så Kommer de massvis med videos :)
Iaf.. jag kunde inte träffa de i frdags & lördags.. men i fredags såå hahah när de hade spelning prata jag me parisa typ hela tiden.
jag hade lektion den tiden så jag ba jag måste på toa hela tiden!
min lärare ba dian vad har häänt?
Jag ba inget..
Haha sen vi skulle göra expriment jag ba kasta runt olika grejer i olika burkar sen min lärare ba dian du e nt Godkänd på denna lektion.. Man H***l K****n De handlar om Rabih nu!
Haha, Sen gick Parisa upp på scen då prata jag me henne.. jag skulle prata me Rabih men Vakterna lät inte.. Iaf.. Tack PARISA!! haha jag hörde hnm iaf <3

IMORGON BITTI så kommer det ett långt inlägg. ska vakna tidigt för att göra inlägget :P

Vi höörs / D




hittat såå många bilder på de.. Säg till OM NI VILL ATT JAG SKA LÄGGA UPP! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0