Heej!

Heej alla Lara häär!! Förlåt att jag inte har bloggat på länge har haft lite problem med datorn :D<3
Så vi fick byta ''hjärnan'' så jag kan inte ladda upp bilderna från lördags när jag träffa REbound men jag laddar upp de så fort våran egna ''hjärna'' funkar igen :D<3
Som ni redan vet så är REbound etta på Digilistan och singellistan med låten HURRICANE bästa låten!<3 och de är också veckans smash hit på NRJ! och så är de på 5e plats på RIX top 6!
Från rebounds sida :
En lycklig Rabih beskriver känslan av att ligga på första plats:
"-Man får rysningar. Oj oj helt underbart. När man var liten brukade man följa listan. Nu ligger man etta på den. Livet är en fest!"


Jag är så jävla stolt över de det går inte ens att beskriva med ord!<3
Jag lovar Rabih och Eddie jag och fansen kommer stötta er upp till 110% NO MATTER WHAT!
Ingen någonsin kan få mig att sluta gilla er INGEN! och jag skiter i vad andra tycker om er! Ni är det bästa som har hänt IDOL 2009 det bästa som har hänt 2010<33

SOMMAREN 2010 SÅ STAVAS REBOUND!





LYSSNA GÄRNA PÅ MIN MIX AV HURRICANE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0