Haters makes them famous<3

Heej alla hoppas allt är bra med er<3 Själv mår jag skiit braaa :D fast lite ledsen på samma gång, för att jag saknar Rabih och Eddie skiit mycket :(<3
Och sen ska jag träffa de den 14:e juni ska dit tsm med Dian, och där ska vi träffa Parisa, Emelie, Ebba, Caroline och Shelia<3 Fett kul det kommer att bli YAAAAY :D<3
OMMMMG FAAN VAD SÖÖTA R O E VAR PÅ SOMMARKRYSSET SÅÅÅ JÄVLA SÖÖTAAA!<3333
FINNS INTE SÖTARE<333
Sen de som vann fritt fall åket uff... tänker inte säga nåt -.-
HAHA sen idag har jag snackat med Ebba på telefon hon är helt sjuk hahahaha<3

Håller ni med rubriken?<3

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mera<3
Heej då<3

Bjuder på den här bilden<3



                                                                               

Kommentarer
Postat av: Linnea

ska också åka dit den 14 :)<3 hoppas jag :)

2010-05-26 @ 18:31:50
URL: http://linneaholms.blogg.se/
Postat av: Devin.NU

HAHAHA du e så skön LARA :D

2010-05-28 @ 00:45:10
URL: http://devin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0