Lara svarar på frågor!<3

Sanela

1. födelsedagar? - 22 oktober

2. favoritfärger? - Blå o Rosa

3. favortdjur? - Huuund Voff!

4. ålder? - 13

5. längd? - jag e lång :D 1,75

6. kmr ifrån? - Kurd från Irak

7. vilka mobiler har ni :D - Sooom rabihs sony ericsson w995 :P

8. favoritfilm? - the human centipede

9. andra sångare ni gillar förutom rebound? <3 - Michael jackson o Jason derulo o Darin o Erik grönwall

10. hur många gånger har ni träffat rebound? - Rabih 6 gånger Eddie 4 gånger sen tror jag flera gånger :O

11. har ni känt varandra hela livet? - aa sen vi vart små

12. ni följer väl min & ebbas blogg ? blick AHHAHAHAHAHAH - haha ja då

13. hur kan ni vara så söta? -  Du är söt<3

14. vad är det bästa med rebound? - Allt! Deras personlighet Sång rösten allt helt enkelt :D

15. not helpless eller hurricane? - Båda :D

16. hej :) - Shuee!

 

Ninorta

1. vilket fan har ni kommit närmast förutom varandra ? - Parisa Caroline Ebba Emelie o Shelia :P

2. vilket fan va de första ni lärde känna ? - Emelie :D

3. vad älskar ni att göra ? ej rebound! - Vara med kompisar, Data o Lyssna på musik!

4. vad är de bästa med dian ? och t dian vad är det bästa med lara ? - Hon är rolig snäll o omtänksam OCH GALEN!

5. är ni alltid med varandra ?- jaa för de mesta

6. anagina elr devin ? - D D D DEEEVIIIN!!!

7. favorit dricka ? - Cola o Powerking

8. favorit parfym ? - DKNY delicious den gröna :P

9. ämne i skolan !! snälla säg inte matte -.- haha - HATAR MATTE! Musik och bild :D

10. varför är ni så underbara och söta ? som i telefonen ? :D:D:D haha!§ - Haha du är!<3 usssch på telefon låter jag som en man!

 

Ebba

1 .Vad heter eran bästavän? Dalia o Lara T o Diaan

2 .Bor ni nära varandra? aa typ 5 min

3. Kär i någon? Deeeviin :D haha driver men nej :D

4. Favorit godis? :D - Sura och Döskallar halva lakris o andra Hallon

5. Öööö hmm.. nästa fråga! - Jaa taack!

6 .kommer inte på någon här heller. - Nähe :D

7. HAHAHHAHAHA - Töööönt :D<3



Linnea

hahaha ebba xd

1.Hur många gånger har ni träffat REbound ?? - Rabih 6 gånger Eddie 4 gånger

2.Vad skulle ni göra om Rabih och Eddie ringde och
frågade om ni skulle träffas ? ;)   -  Ja skulle säga JAAAAA KLART JAG VILL :D

3.Vilken skola går ni på ? - Gottsunda skolan bree :D

4.Favorit maträtt ?? - Dolma, Pizza o Kebab

5.Har ni pojkvän ? - Nej :D

Ha det bra!


Helen

Haha förlåt men jag är sämst på att ställa frågor men ska försöka<3

1.favorit film? - The Human Centipede

2.Hurricane eller Not Helpless? - Not helpless

3.favorit godis? - Sura och döskallarna halva laktis o halva hallon

4.favorit serie? - Desperate housewives o Vampire Diaries

Haha försökte iallafall;)
Söt bild på dig Lara! - Tack :D<3 Du är sööt<3
Ha de bäst!<3


Emelie

1. Det bästa med er? - Hmm jag vet inte :O

2 Favorit Godis. - Sura o döskallar halva lakris o halva hallon

3 Vad var det första ni tänkte på när ni såg mig :D <333 - Skiit söt o snäll :D

Kram Emelie <33

Caroline

tjena mina söta systrar !!

1 hur gammla är ni - 13

3 när träffade ni rebound för första gången - Vi träffa rabih och eddie under idol turnen i kista 21 november 2009 Men första gången då de Bildat Gruppen Rebound var i Täby :D<3

4 hur många gånger har ni träffat dem  - Rabih 6 gånger o Eddie 4 gånger :D

5 det bästa med mig hahhahha  - Du är snäll söt och man kan lita på dig :D

6 beskriv eddie med tre ord  - Snäll,  Söt, omtänksam tänker jämt på fansen också

7 beskriv rabih med tre ord - Omtänksam tänker jämt på fansen, Underbar, Snäll

8 några andra idoler förutom rebound - Michael Jackson, Jason Derulo, Erik grönwall, Darin 

9 eran dröm - Jag vet inte :D

10 en blogg ni regelbundet fäljer förutom rebounds - DEEEVIINS sen brukar jag kolla på fansen också :P



Mina (Asså vi brukar driva med varndra/lara :P)

1. Varför är du så söt lara? - Du ärrr :O<3

2. Varför vill du göra slut med mig? - Vem har sagt de älsk :(<3

3. Varför är jag bäst? - Fööör du är bäst :D
Den 4e frågan svara jag på din blogg hahaha :D<3


 
Luwam berhe

1. hur länge har ni känt varandra? :) - Hela livet :D

2. det bästa med er ? - Hahah vet inte det tycker jag ni fans ska svara på :D

3. vilka fans har ni kommit närmast? :) - Parisa, Ebba, Caroline, Emelie o Shelia

4. favoritlåtar? - Rebounds 2 låtar, Jason derulo - Blind o Calling my angel
Jag gillar din mamma luktar ko oxå som devin sjunger hahaha den e såå rooolig!


5. favoritämne? - Musik o bild

6. not helpless eller hurricane?:) - Not helpless

7. favorit godis? (a) - Sura o döskallar halva laktis o halva hallon Och Choklad som jag glömde svara på de andra :D

8. har ni andra idoler förutom rabih och eddie? - Ja, Jason derulo, Michael Jackson, Erik grönwall o Darin


Dilara

* favoritfilm ? - the human centipede

* favoritserie ? - Desperate housewives o Vampire Diaries

* hurricane - not helpless ? - Not helpless

* beskriv varandra med tre ord ;) - Snäll, omtänksam rolig GaLEEN

kommer inte på ngt mer nu ;)

Devin

(SÖÖTASTE /LARA)

1. favo blogg? - Deeevin gissa :D DIIIN SÅKLART<3 DEVIN.NU

2.favo låt? - Båda rebounds låtar, Jason derulo blind o Calling my angel
och sen gillar jag diin mamma luktar ko fett rolig :D


3. favo maträtt - Dolma, pizza o Kebab

4.favo efterrätt? - Hmm vet inte :O typ glass? :P


Sanna
Hej!
Mina frågor...

1. Hur lärde ni känna varandra? - Vi har kännt varandra hela Liveet :D Genom våra föräldrar :D

2. Favoritlåt Förutom hurricane & Not Helpless? - Jason derulo- blind o calling my angel sen devins låt din mamma luktar ko :D

4. Favorit artist förutom Rabih & Eddie? - Michael Jackson

6. Vilka andra artister gillar ni förutom Rabih & Eddie? - Jason derulo, Erik Grönwall, Darin


lucke

Tjabba! Vad väljer du? Bollglass eller mjukglass? :) - Mjukglass :D


Parisa

1. Hur känner ni er när ni sitter i bilden och är på väg för att träffa rebound? - omg jag är skiit nervös då o det pirrar i magen och det enda jag gör är att le och inget mer :D

2. Varför är ni så fina? :O - Du snackar väll om dig själv :O<3

3. Älskling mat? - Dolma, Pizza o Kebab

4. Det bästa med Eddie och Rabih? - ALLT! tror inte det finns något dåligt med de! Liksom deras personlighet o Sångröst!

5. Beskriv rebound med tre ord - BÄST! UNDERBARA! SNÄLLA!

Det var alla min frågor, jag är så dålig på att fråga frågor men jag hoppas att det här går bra? <33 - Jaa då<3




TACK ALLA FÖR FRÅGORNA!<3


Kommentarer
Postat av: S A N E L A

bästa mer er, ni är söta&roliga&snälla&äkta&gulliga (a)

2010-06-16 @ 20:56:44
URL: http://loverebound.blogg.se/
Postat av: Devin.NU

HEJ LARA!

Hahahaha tack för mina svar på din frågestund! =)



IMORGON ska jag spela upp filmen som du skickade till mig o filma mig när jag ser den hahaha =)

2010-06-17 @ 00:14:02
URL: http://devin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0