Dian svarar på frågorna :=)

Hej
nu har jag tänkt svara på frågorna.. de ganska många haha :)


Ebba :
 Hur mår ni?
Svar : För att jag svara för mej sj så säger jag JAG MÅÅR JÄTTE BRA DU VET VARFÖR?
1.Vad tycker ni är det bästa med varandra?
Svar : Lara bryr sig.. asso vad som än händer så e lara där :)
2.Vad heter eran bästavän?
Svar : Lara & Dalia, vi har vart med varann sen vi vart skiit små <3
3.Bor ni nära varandra?
Svar : typ 5-6 min från varandra
4.Kär i någon?
Svar : Nej, eller jo Rabih haha <3
5.Favorit godis? :D
Svar : OMG de här röda racerbilarna omg måste alltid ha den <3
De tog slut igår dör snart, ska gå och köpa senare haha <3
6.Favorit färg?
Svar : chock rosa


Sanela :
1. födelsedagar?
Svar : 20 Maj :)
2. favoritfärger?
Svar : Chock Rosa
3. favortdjur?
Svar :  HUND!!!
4. ålder?
Svar : 14
5. längd?
Svar : 1,67
6. kmr ifrån?
Svar : Jag är född i sverige, men mina föräldrar kommer från kurdistan (landet som inte finns x'D)
7. vilka mobiler har ni :D
Svar : Jag har just nu 2 mobiler.. En LG KS360 & Sen har jag en iPhone :)
8. favoritfilm?
Svar : Scary Movie 2
9. andra sångare ni gillar förutom rebound? <3
Svar : de rebound som e etta, men jag gillar också Chris brown, Ne-Yo, Usher, Darin. 
10. hur många gånger har ni träffat rebound?
Svar: måste räkna haha, först 21/11-09, 04/2-10, 26/3-10, 28/4-10, 8/5-10 och sen träffar jag de imorrn :)
11. har ni känt varandra hela livet?
Svar : Japp <3
12. ni följer väl min & ebbas blogg ? blick AHHAHAHAHAHAH
Svar : Ja de gör JAG men jag kommenterar aldrig blogggar förutom Devin's då :)
13. hur kan ni vara så söta?
Svar : Behöver du glasögon eller? Lara e söt men Jag, jag ser ut som bajs haha, Du e skiit sööt <3
14. vad är det bästa med rebound?
Svar : De bästa med REbound? Asså att de e orginella haha asso att de e inte fejk, haha de bryr sej om sina fans de.. F*n vet jag kan inte uttrycka mej när jag skriver haha <3
15. not helpless eller hurricane?
Svar : Båda är jätte braa men Jag väljer Not Helpless, för jag älskar lugna låtar, asså de inte så att den e lugn utan bara lite haha :) <3 
16. hej :)
Svar : Hej på Dej <3

Ninorta :
1. vilket fan har ni kommit närmast förutom varandra ?
Svar : Asso de inte bara en  de många men de som e närmast e väll, Ebboosh, Persika, Cacao & Emelie
2. vilket fan va de första ni lärde känna ?
Svar : De första asså jag skrev me många fans.. men de första var Emelie träffa henne 4/2-10 :)
3. vad älskar ni att göra ? ej rebound!
Svar : Jag älskar att lyssna på musik, sen älskar jag också att löpa :)
4. vad är de bästa med dian ? och t dian vad är det bästa med lara ?
(hatar sånna frågor haha kan inte uttrycka mej när jag skriver)
Svar :  Lara.. hon finns alltid där  när man behöver henne <3
5. är ni alltid med varandra ?
Svar : Typ <3
6. anagina elr devin ?
Svar : DEVIN, DEVIN SÅKLART!!! Vem e Anagina? haha driiver Men Devin heltklart!!
7. favorit dricka ?
Svar : Champis & power king ;)
8. favorit parfym ?
Svar : DKNY den gröna älskar den <3
9. ämne i skolan !! snälla säg inte matte -.- haha
Svar : Omg inte MATTE! haha jag HATAR matte, favorit ämne... Bild, musik & idrott :)
10. varför är ni så underbara och söta ? som i telefonen
Svar : Jag e inte söt haha <3 De du som e de <3

Linneah :
1.Hur många gånger har ni träffat REbound ??
Svar : 5 gng med imorgon 6 :)
2.Vad skulle ni göra om Rabih och Eddie ringde och
frågade om ni skulle träffas ? ;)
Svar : Jag skulle fått panik, men jag skulle ta erbjudandet SÅKLART!
3.Vilken skola går ni på ?
Svar : GottsundaSkolan :)
4.Favorit maträtt ??
Dolma & Kebab & pommes & Pizza hah <3
5.Har ni pojkvän ?
Svar : Nej de har jag inte :9

Helen :
1.favorit film?
Svar : Scary movie två
2.Hurricane eller Not Helpless?
Svar : Not helpless <3
3.favorit godis?
Svar : Röda Racerbilar 
4.favorit serie?
Svar : One tree hill & DH :)

Emelie :
1. Det bästa med er?
Svar : Vi finns alltid där när ngn behöver oss :)
2 Favorit Godis.
Svar : Röda racerbilar
3 Vad var det första ni tänkte på när ni såg mig :D <333
Svar : Shiit va sööt, Hon dansar skit braa :)

Caroline :

1 hur gammla är ni
Svar : 14
3 när träffade ni rebound för första gången
Svar : Kista Galleria 21/11-09 kl 12:00 :) 
4 hur många gånger har ni träffat dem
Svar :5 gng med imorrn 6
5 det bästa med mig hahhahha
Svar : De bästa med dig? Caroline allt med dig e BÄST!
6 beskriv eddie med tre ord
Svar : Snäll, Söt, omtänksam
7 beskriv rabih med tre ord
Svar : Omtänksam, rolig, söt + snäll
8 några nadra idoler förutom rebound
Svar : Chris Brown, Ne-Yo, Usher, Darin +++ Jason derulo
9 eran dröm
Min dröm är och lyckas med vad  än jag gör :)
10 en blogg ni regelbundet fäljer förutom rebounds
Svar : DEVIN's!!!!!!! Och sen läser jag rebound fansen ibland :)

Luwam :
1. hur länge har ni känt varandra? :)
Svar : Hela Livet  :)
2. det bästa med er ?
Svar : Vi e oss själva :P
3. vilka fans har ni kommit närmast? :)
Svar : Emelie, Parisa, Ebba & Caroline
4. favoritlåtar?
Svar : Jason derulo - Blind , Rebound - hurricane & Not helpless, Chris brown - Changed man Jag har skiit många men dessa lyssnar jag på No'n STOP!
5. favoritämne?
Svar : Musik, bild & Idrott
6. not helpless eller hurricane?:)
Svar : Not helpless
7. favorit godis? (a)
Svar : Röda Racerbilar
8. har ni andra idoler förutom rabih och eddie?
Svar : Chris brown ne-yo usher jason derulo darin

Dilara :
* favoritfilm ?
Svar : svary Movie 2
* favoritserie ?
Svar : one tree hill & DH
* hurricane - not helpless ?
Svar : Not helpless :) 
* beskriv varandra med tre ord ;)
Svar : Lara - Min BÄSTA VÄN! ( Snäll, omtänksam & Gullig)

Devin :
1. favo blogg?
Svar : Joo, Devin de din :9 Min favorit Blogg : www.devin.nu
2.favo låt?
Svar : Hurricane & Blind
3. favo maträtt
Svar : Dolma & Kebab & Pizza
4.favo efterrätt?
Svar : Banana splitt :)

Sanna :
1. Hur lärde ni känna varandra?
Svar: Genom våra föräldrar
2. Favoritlåt Förutom hurricane & Not Helpless?
Svar : jason derulo - Blind
3. Favorit artist förutom Rabih & Eddie?
Svar : Usher Chris brown darin ne-yo

Lucke :
Bollglass eller mjukglass? :)
Svar : Mjukglass :)

Parisa :
1. Hur känner ni er när ni sitter i bilden och är på väg för att träffa rebound?
Svar : Jaa du, den riden jag e i bilen så e jag borta.. kan inte svara när någon frågar mig grejer..
Du ska få se imorrn när vi kommer, kommer inte kunna prata de 5 första minuterna. kommer bara säga  OMG OMG omg omg omg...
2. Varför är ni så fina? :O
Svar : För att du de det min Persika <3
3. Älskling mat?
Svar : Dolma & Keebab & Pizza
4. Det bästa med Eddie och Rabih?
Svar : De e orginella som jag skrev på sanelas fråga haah ( -jag e skiit dålig på att uttrycka mig )
5. Beskriv rebound med tre ord
 Snäll, omtänksam BÄST!!

jaa de va alla frågor :)
Va de kul och ha frågestund?
Vi kanske har de ngn annan gång..

Asså förlåt men jag e skiit dålig på att uttrycka mig ... <3

men ohh nu har jag ont i händerna av allt skivande :)

Vii höörs love you / D


Kommentarer
Postat av: caroline

aww du är också en av dem jag har kommit närmast love you habibi

2010-06-13 @ 10:22:22
URL: http://reboundmylife.blogg.se/
Postat av: Helen

Naaw tack för svaren!<3

2010-06-13 @ 11:26:00
Postat av: ~ N O R A ~

Hej!

Har veckans blogg på gång, var gärna med :)



http://ttypnora.blogg.se/2010/june/veckans-blogg.html#comment

2010-06-13 @ 11:47:42
URL: http://ttypnora.blogg.se/
Postat av: Ninorta

naaaw va sööta! tack för alla svar !<3

2010-06-13 @ 13:15:57
URL: http://reboundlovers.blogg.se/
Postat av: S A N E L A

vad söta svar dian (L) ahah jag förstår dig , e också dålig på att förklara men jag fattar vad du menar o håller med <33

2010-06-13 @ 15:44:44
URL: http://loverebound.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad sööt :) <3

Haha jag tror att du dansar bättre än mig iaf :P <33

2010-06-13 @ 16:40:28
Postat av: Linnea

tack för svaren! :) Kebeb och pizza här med! ;D HAHA

2010-06-13 @ 21:14:51
URL: http://linneaholms.blogg.se/
Postat av: Eroooticaaa

Hejhej:) jag har en SEXBLOGG eftersom jag tyckte att det behövdes. Där skriver jag om allt inom sex, kärlek och fantasi. Nu har jag funktioner för läsare också, du kan maila in frågor angående sex&kärlek till mig under kategorin "MAILA MIG" De är anonyma, så märk dom så de inte publiceras.



Sen har jag en till funktion "gästbloggare" där ni kan maila in inlägg som ni vill få publicerade, allas inlägg blir publicerade så småningom om de handlar om sex kärlek och fantasi:)Ni som gör det blir länkade också såklart! :D

2010-06-16 @ 11:32:48
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0