Shuee alla!<3

Shuee alla!<3 Hoppas allt är bra med er :D<3
Hahah det var Ebba som sa åt mig att göra ett nytt inlägg hahaha göre för hennes skull :D<3
Som vi vet så händer det inte så mycket nu för att Eddie är i Milano, Hoppas han har det bra där :)<3
Ja har typ inte så mycket att skriva om :D Eller jo idag när jag hade Biologi så skulle man typ hitta på en egen sjukdom och min handla om rebound hahah här är den:

Rebound är en sjukdom som sprids genom deras musik! Det är en mycket snäll sjukdom som inte alls är dödlig eller Livshotande. Man märker inte av sig när man har rebound. Därför är den inte alls farlig utan helt naturlig. Men väldigt Speciell. De uppkom från en sak som kallas IDOL. Först var det inga bakterier alls men sedan föröka de sig genom Musikrösten. De två bakterierna som är de mest speciella är Rabih o Eddie som band sig till varandra väldigt snabbt och tog alla med storm! Det är just därför de kallas för rebound. R för Rabih och E för Eddie och bound för att de är bundna till varnadra och inget kan skilja på de! De spred sig snabbt över Sverige och nåra andra länder Och snart når de USA! Och alla männsikor börja älska den sjukdomen!
Men nu så kallar man den inte sjukdom längre utan Glädje spridarna!<3

HAHAHA bässst!<3

Sen en bild på min skylt jag skulle ha när de var på sommarkrysset fast gick inte dit :(
och hahah det står fel together can we står det fast det ska vara ''together we can'' och allt var Dians fel för hon sa man ska skriva så :D fast än jag visste det var fel -.- haha<3




Sen vill jag bara säga kolla in DEVINS BLOGG skiiit skön kille och finaste som finns haha :D<3

http://devin.nu/ 

         
                                                                              


Kommentarer
Postat av: RABIHS ÄLSKLING EBBA

Hahahaah texten om sjukdomen, HAHAHAHHAHA! idiota <333

2010-06-04 @ 16:49:59
URL: http://alltidebba.blogg.se/
Postat av: Linnea

HAHAHA garva ihjäl mig på sjukdomen !! xd<3 Shit vilken fin skylt du gjorde (y) :)<3 Synd att du inte va med på grönan då :(

2010-06-04 @ 21:07:55
URL: http://linneaholms.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sv: HAHA, du är sötare ! :)<3

2010-06-05 @ 10:25:08
URL: http://linneaholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0