Trött..

Heej Heej! <3

Jag är skiit trött just nu.. Sov kl 1 igår och sen vakna 7 och nånting.. för att inte missa Godare än glass :)
Som jag ser så har Lara Börjat Blogga (äntligen) Hahaa, <3
Som sagt Snart kommer de upp en nyhetssida på www.reboundmusic.se där de visar var de kommer ha Signeringar.
Jag har lyssnat sönder Hurricane <3
 Men blir aldrig trött på den, När jag lyssnar på låtar så blir jag lätt trött på de men för hurricane är det inte såå :P
Ska typ till min kusin snart.. Måste byta om kommer säkert somna medans jag byter om.. Hahaa, Har gäspat typ 20 gånger medans jag har skrivit det här lilla hahah, <3

Bjuder på en bild :



Måste draa, Vi höörs <3 / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0