Seg Uppdatering!

Heej!


Förlåt för min sega uppdatering, har varit ganska upptagen med skolan!
Men nu blir det ändring...<3
Såg ni videon på REboundsHemsida?
De var så Sööta <3
PÅ Söndag har de signering i Norrköping, Alla som är nära kan åka/gå dit, De är fööör långt för mig annars skulle jag gå..
Om de har spelning i Uppsala Eller Stockholm så kan jag gå annars kan jag inte!
Ska berätta en grej... DE killarna är DE Gulligaste,Sötaste, Underbaraste, Snyggaste, Snällaste, Finaste, Roligaste killarna som finns på JORDEN!
Hahaa, Men asså de är såå Gulliga kolla bara deras Leénden...

Bilden är från När de var på Radio.. P3.

Bara de ler Så Smälter jag <3

Här är Videon från deras blogg.




Ska byta om nu.. Ska till skolan snart <33

Vi höörs / D <3 


Kommentarer
Postat av: Majsan

Hej! Vilken fin blogg du har! De var jätteroliga på radion igår, och ja de är verkligen supergulliga båda två!! <3

2010-04-21 @ 09:59:26
Postat av: CAROLINE ÄLSKAR EDDI E

drym heter / stavnig ) fortsätt <3333

2010-04-21 @ 18:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0