HelloW!!

Heej!
Förlåt för jag nt bloggat, Har haft mycket med skolan och de..
Men nu blir det ändring, Nästan alla köpte Hurricane i Måndags :)
Men idag släpps den i affärerna, Längtat sååå!.
Ska inte till skolan för jag har tid på sjukhuset kl 11, Sen efter det ska jag dra till Stan för att köpa Skivan :)
Ska köpa 3 exemplar, 1 till vår restaurang :) 1 till Bilen, Och 1 Till mig som jag har med mig den hela tiden :)
Lara kommer Hem idag så Hon kommer blogga snart :)
REbound var ju med i NRJ, Förkväll, Mix Megapol och The Voice, Vilka missa? Jag såg/hörde Allt :)
OCH Rabih har snart frågestund på bloggen Yeey!
Har inte så mycket och säga...
Bara KÖP SKIVAN DEN ÄR SLÄPPT IDAAAG!!! / D

Väntaa!!!
Hahaa, Kolla på detta klipp De när Rabih Eddie, Reza, & Nickals var  i Kista, Hahah Eddie prata med några så min kompis hoppade på hnm och mörda hnmm med pussar *

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0